PAID planuieste sa investeasca 1% din subscrieri intr-o campanie de comunicare destinata informarii populatiei cu privire la protectia locuintei

PAID

Nicoleta RADU-NEACSU, Directorul General al PAID Romania, a mentionat ca societatea a incheiat anul 2014 cu aproape 1,5 milioane de polite active, iar pentru 2015 se are in vedere implementarea unui plan de comunicare si promovare menit sa creasca notorietatea sistemului de asigurari obligatorii a locuintelor si a beneficiilor acestuia pentru proprietarii de locuinte. Bugetul campaniei va fi de 1% din subscrierile PAID in 2014, care s-au cifrat la circa 143 milioane lei.

De asemenea, conform Legii 260/2008, in caz de dezastru extins, PAID – Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor actioneaza ca un centru de coordonare al gestionarii daunelor. “Am considerat ca este obligatia noastra de a initia un plan unic la nivel de tara. Pot sa va spun ca planul a fost initiat pana la sfarsitul anului 2014, discutat cu UNSAR si urmeaza ca in 2015 sa il implementam, sa il testam si, cu ajutorul ASF, sa il transformam intr-o norma de functionare, astfel incat sa devina obligatoriu pentru toate societatile de asigurari in momentul in care va fi elaborat”, a mentionat Nicoleta RADU-NEASCU.

“Toate daunele trebuie sa fie gestionate in mod unitar, sa nu existe sincope in gestionarea lor si sa avem un numar suficient de evaluatori astfel incat cetatenii sa fie despagubiti intr-un termen cat mai scurt”, a adaugat Nicoleta RADU-NEACSU.

Articol preluat de la adresa:

http://1asig.ro/PAID-planuieste-sa-investeasca-1-din-subscrieri-intr-o-campanie-de-comunicare-destinata-informarii-populatiei-cu-privire-la-protectia-locuintei-articol-2,3,100-50670.htm

FacebookGoogle+LinkedInShare

Adauga parerea ta.